>> 06 / 08 -08

kom nästan precis hem , sitter i soffan kollar på äntligen hemma och blir ju inte mindre sugen på att flytta :)
jag ska flytta , om jag flyttar själv eller med daniel det vet jag faktiskt inte än för nåt hus lär vi inte hitta idag och jag vill flytta NUUUU ! :@ hmmmpppfpt .. !
sitter och tittar lite på nätet men hittar fan ingenting =/ lönlöst ...
va & red förut , therese kom skit kul :D det bäörjade gör bra närvi skulle gå ut sa ja .. " ja än har ja ju aldrig åkt av här iaf .."
vilket jag aldrig skulle ha sakt haha ... NIsse fick lite överskottsenergi tog några konstiga galoppsprång sen ner med huvet & upp med bakbena och jag gjorde en volt å ner på backen .. AJ! fast mest ont fick ja i skallen men nu sådär efteråt har ja skit ont i ryggen =/ men tror inte nåt allvarligt har skadats iaf ...
ingen bil har ja nu heller :(
hmm..nej nu ska ja fortsätta leta bostad ...


Nån som vet om nånjätte billig etta eller ett fint hus? :)











nån som vet när man kan ladda ner gossip girl & one tree hill nyare avsnitt ?




förresten ja hitta en bild i daniels dator så nu blire ny bild härnånstans :P





p-piller

jag hatar dom , nån som har nåt annat förslag ? nåt bra , nåt man helts inte blöder nåt alls av ...







Kommentarer
Postat av: emma

om ni vill bo i deje så ska pappa och ulla sälja sitt hus. ;) det är stort och fint. deras carport är göör stor, garage också. tre badrum. dusch i två och badkar i ett. ;) hehe.

jag vet inte vart va ska efteråt faktiskt. :S hehe. får väl se. :) men, hör av dig om ni kommer. skulle va gör kul. :D

2008-08-06 @ 17:39:58
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: emma

kan ju förstå att han inte vill bo i deje. ;) hehe. johan vill bo i skoghall/hammarö eller forshaga när vi skaffar hus nån gång i framtiden. haha. men vi får väl se hur det blir. inte forshaga ialla fall. hehe.

mm, men det är ett fint hus. är ju på klippåsen så det är rätt soft. :) hehe.

2008-08-06 @ 19:55:09
Postat av: Linnea

hehe, lite sent att svara kanske :p men jag såg att du hade en blogg, och jag har ett bra tips istället för P-piller. Jag har P-stav och har haft mens en gång på över ett år. Men det är ju olika för olika personer ^^ nu var det ju ett tag sen du skrev det här så du kanske redan har hunnit byta =) kram på dig iaf, hoppas ni har det bra där ni bor nu!

2008-10-28 @ 21:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0