det vackraste som finns.

.är att se dig när du sover




tänkte lägga in lite bilder när ja har som tråkigast ..



lotta & jan när vi va på blue moon





hedlund & bjureld på bm



haha jag va bara tvungen , kim i arvingarna :P



hanna jag & lotta



kusin & jag på bk



hedlund , hannas pojke & chefen ;O

finns väl massa mer bilder från den kvällen men orka att ja ser ut som ett fyllesär på alla bilderna =/








Är inte Felicia bara sötast ? somna me en klubba i mun när vi skulle tanka :P





har ett present kort på ticnet / scala på 300 :- som ja hitta förut , det går ut imorrn så känns som jag måste göra nåt , orka slänga bort pengar ... kollade lite och vet när ja va liten brukade jag & mamma alltid gå på såndär nyårscabary och tänkte att de vore ju faktiskt kul och gå och se nåt , göra nåt .. för annars sitter man bara hemma liksom , kul liv =/
men tror att ja ska hitta på nå bus i helgen faktiskt :)

men nu ska ja duscha sen vänta på D.


Kommentarer
Postat av: emma

du är utmanad igen. :P haha. sorry!

2008-12-13 @ 20:44:37
URL: http://eembla.blogg.se/
Postat av: Madde

Är de inte nilvert på bilden näst längst ner..killen som sitter i mitten?

2008-12-22 @ 21:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0