kan de bli bättre?

va på julbord igår med jobbet , god mat och gott godis men fick knappt i mig nåt blev proppmätt me en gång men har iaf ätit årets första julskinka :)
lämnade in min telefon idag igen .. dom fixa den ju i onsdags , min andra telefon på 6 veckor då alltså .. den funkade jätte bra , i två timmar .. då la den av .. suck .. åkte dit idag igen och fick med mig en k810i hem istället , kul .. här går man och köper en telefon för nästan sex tusen så får man inte ens använda den .. den känns lite trist men hoppas dom fixar den och hoppas inte dom kommer på att jag orsakat felet då blir ja ledsen .. eftersom de va en " skråma " i ena kanten så tyckte han ju att eftersom ja slagit i den så kanske de är mitt fel att den gått sönder .. men i onsdags när ja va där såg den precis lika dan ut och gick att laga med en sk programuppdatering , hur kan man laga nåt som är TRASIGT med en programuppdatering undrar då jag ? hmm .. ja han laga de ju iaf för några timmar .. men men hoppas de går fort och att dom lagar den så att ja slipper ha en gammal ful lånetele !

vet inte ännu vad helgen bjuder på men daniel säger att vi ska baka pepparkakshus :)
annars vet ja att ja tänker sova MYCKET i helgen för ja är sååå trött , jag skulle verkligen behöva sova i typ en vecka i sträck .. skönt att de är typ lång ledigt snart jul och nyår alltså .. då jobbar ja mån och tisdag båda veckorna bara , ska bli görgött!

men nu ska ja nog duscha och vänta på att daniel kommer hem :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0