vilken jävla dag!

missade nästan bussen imorse , de hade ju snöat nåt fruktansvärt och ingen hade plogat och jag va sen och seg som vanligt på möran men kom me den iaf ..
blev pissplöt om fötterna påväg till jobbet av all snöslask , fick GÅ bort till skåreskolan ( när de ska finnas en cykel ) i ännu mera snöslask efter ilanda .. gå tillbaka och bli dyngsur igen om fossingarna ..
när ja stog och vänta på bussen in till stan kommer de en jävla idiot och kör skitfort rätt i en vattenpöl så han stänker ner mig och massa barn som stod där , hemskt irriterande !
telefon paja idag ( IGEN !!!!!!!! ) fick ta bussen till våxnäs in på bke och dom kunde ju faktiskt fixa den , funkade i några timmar och nu funkar den inte igen .. samma problem som min förra telefon , under samtal , jag hör inget men dom hör mig , också väldans irriterande !!
mötte upp jennie så hon fick sina pengar , glömde telefon i hennes bil så fick låna telefon av en tjej som vänta på bussen och lyckligtvis kom jennie tillbaka me min älskade tele ..
den snälla tjejen skulle me sunne bussen hon som kom , som sakta in och som gasa igen och körde förbi oss , vilken idiot han också !!! hon blev ganska så arg ...
sen kom min buss i alla fall så satte ja mig blöt hela jag på bussen och sen va ja hemma .. sen får ja brev från kronofogdemyndigheten , min jävla förra hyresvärd är ju dum i huvet .. han skicka dom på mig fast jag egentligen inte va skyldig pengar men jag betala in men tror ni han har meddela kronofogden att jag betalat då ? NEEEEEJ !!!!! så nu får ja väl en anmärkning där ändå .. är så jävla irriterad på han !!! grrrhhhh !

idag är nog ingen bra dag att köra trisslott på , imorn ska ja på julbord.
hej !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0