>> 03 / 07 - 08


ser inte ut som de blir nåt höljes 2008 för min del :(

va arg man kan bli när ens kort inte funkar ! har flera tusen som jag inte kan använda & det är snart helg , har nån hundring på mitt vanliga visa men de räcker inte direkt till mycket. blir så trött när ingenting kan funka som det ska...

ja vill ha 745:an ja kör runt i , den är finare än min skrutt :p






nyss vart ute & gått med paula i nästan 2 timmar , riktigt skönt !
min daniel har inte kommit hem än han :(
min älskade lilla bror blev jätte ledsen förut när ja sa att ja inte kommer komma upp nåt till höljes iår , han som vill träffa mig , gör ledsen blev han stackarn ..
jaja ska duscha nu ja .. får se hur allt löser sig imorn !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0