>> 09 / 07 - 08

4 månader går ganska snabbt ...




va å bytte tillbaka till min egen bil idag , rätt bra tror ja ändå iomed att 740in drog satans massa soppa =/
men så jäkla kul va de väl inte att komma dit och kevin har målat med vit färg på bilen , ( bilen är röd )
förlora massa pengar på detta men orka bry ?
ny bil blir :)
ska kika lite på blocket sen ja ..




nu ska ja snart hämta daniel så ska vi åka hem å äta mat , skit hungrig är ja .. blir potatisgrattäng å nå mer :)
har hittat ett sååå fint hus , jag blev kär .. daniel tyckte också de va väldans fint , han ville vi skulle titta på de ...
imorron ska ja rida å .. och på lördag ska frida kolla på en ny häst , ska bli så roligt om hon tar han .. fast då försvinner snickers och han kommer ja sakna som bara den fast han är riktigt dum ibland :'(

fixade iaf lampjävel på bilen förut .. daniel allså , ja kolla på :P
hm .. nu har johan lova mig att han ska fixa de andra så tror ja ska åka till han nån dag under helgen ...


alltså bara för att man läser nåns blogg behöver väl inte de betyda att man är tokintresserad av dennes liv ?
tro inte för mycket lilla vännen ..




men ja älskar min daniel tokmycket !
visst e han söt min goding ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0