>> 25 / 07 - 08

vissa personer är så himla jävla falska , just du ja ...



va i hamnen igår ,först på dagen åkte ja dit me jennie så åt vi skit god mat , bakpotatis me skagenröra , GUD VA GOTT !
så kolla vi när Johanna & Therese sjöng..
sen åkte ja hämta daniel martin & linnea så åkte vi in på kvällen och dom blevjätee fulla men inte jag :P
ska kanske in ikväll de får vi se .. ja ska nog dricka ikväll iaf , de spörs :)




va ja älskar min daniel ..









btw ..  när ja ställde mig på vågen imorse stod den på 59.9 , blev skit glad ja haha .. jag är så stolt över mig själv , har ju gått ner massa i vikt  :)
ska allt ta tag i detta med min träning nu snart med , men orka när de är så vaarmt ?!
nä nu ska ja sätta mig ute på balkongen å jäsa maten som ligger i magen i solen lite :P



<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad kul då kanske vi kan ses då =)

2008-07-25 @ 19:54:55
URL: http://addictedtonova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0