>> 19 / 06 - 08

japp kände ja va tvungen , alla har ju en blogg så varför inte jag ? ska väl också dela med mig av mina hemst skojiga intressen & hobbies ..
har förövrigt vart ledig igår & idag , imorron äre ju midsommar så jobbar inge fören på måndag , underbart ! har vart iväg och ridit , 2 hästar igår & en idag , gick liksom vilse med Nisse idag men vi hitta hem :P
skulle vela vart ut & gått idag också men de regnar , som fan =( de är röra på sig så mycke som de bara går nu , har 29 dagar på mig att gå ner 2 kilo hehe .. sen har ja nått mitt första mål ... har ju faktiskt gått ner hela 5 kilo sen jag blev tillsammans med daniel och de tycker ja är ruskigt bra för å va mig :) har vart tillsammans 4 månader ..


ja vill köpa ett djur
:)



nej nu ska ja duscha & plocka in tvätten å så , sen ska ja åka bort till jossan hålla henne sällskap ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0