>> 23 / 06 - 08

igårkväll lagom innan jag skulle somna kom ja på , hade en sjukhus tid nån gång i juni men minns inte när, kan va bra hålla koll .. kom iaf hem idag efter jobbet och såg pappret , 11 / 6 klockan 11:40 .. hmm ? de va ett tag sen .. så är de när man aldrig är hemma , noll koll på allt .. har gått å kollat i ALLA krukor och allt möjligt hemma och fick ihop 107,50 :- + en trisslott med 50 :- vinst på , åkte till willys å köpte massa mat  :)
nu är de jobb en hel vecka som gäller sen bara 3 dagar i veckan efter , gott !
helgen som va kan man väl inte riktigt kalla lyckad kanske ?  satt hemma med jossan & drack , fast ja skrev att ja inte skulle dricka nåt men men , tog iaf några öl med henne ( vad gör de när pojkarna är ute och dricker ? ) vi hade faktiskt jätte trevligt , prata om både de ena och de andra , man kan ju s'ga att vi har ganska mycket gemensamt hon och jag , alla vet den där historien ..
hade jätte trevligt tills jens & daniel kom hem , då balla de ur totalt .. vet inte vad som gick fel riktigt men bra vart de inte iaf , daniel försvann och jag gick hem .. tog mig 2 timmar att gå från edsvalla till vålberg , då snurra ja iofs runt lite först .. men kom iaf hem till daniel till slut och fick av mig alla blöta kläder & skor å la mig i sängen å sov , bums !
det är nu jag förstår va mycket jag sårade M , nu fattar ja varför hon gjorde som hon gjorde , samma misstag görs aldrig igen speciellt inte när man får smaka på sin egen medicin , men kan de inte få va bra nån gång ? jag orkar liksom inte ta hur mycket skit som helst .. jag gör verkligen inte det , gränsen är snart nådd .. vad händer då ? fattar inte riktigt varför man vill såra alla hela tiden .. det gör ont , så jävla ont , som om nån hugger en rakt in i hjärtat , men folk bryr sig inte , alla är så jävla egoistiska , tänker bara på sig själv , för varför ska man tänka på andra ? .. det gör man inte , förens det slår tillbaka , och det gör det när man minst anar det ..
jag vet inte vad jag skulle kunna göra åt saken , absolut ingenting , det kommer alltid finnas där .. hur mycket jag än vill  att det inte ska va så , så kommer det alltid va de , tills folk inser att man inte kan tänka på sig själv hela tiden ..
jag har insett det , skulle aldrig nånsin i hela mitt liv göra så igen som jag gjorde då , jag mår illa bara jag tänker på mig själv , mår dåligt över det jag gjorde och det är nånting jag aldrig kommer sluta tänka på även om jag vill ..

man kan ångra men man kan aldrig ta tillbaka ..




jag älskar daniel , han är mitt allt och lite till , varför vill folk ta de enda man håller kärt ifrån en ?








du kan tycka att jag är omogen , du kan tycka precis vad du vill om mig ,  kanske borde jag växa upp , kanske borde du göra detsamma ? leva vidare och inse att saker och ting förändras , att inte allting kan va precis som de va förut , för allt va bättre förr eller hur ? du kan försöka fortsätta knäcka mig eller helt enkelt bara ge fan , det är upp till dig ..
men vi är inte okrossbara , inte du heller .. jag vet vad du älskar mest  av allt i livet & jag skulle inte för en sekund försöka ta de ifrån dig , aldrig nånsin för jag vet vad ont de gör att förlora presonen man älskar mest av allt i hela världen , det gör ont när de bara tas ifrån en ...

när slutade vi tjejer respektera varann egentligen ?









i remember it like yesterday
the memories are not so far away
i see your smile i see your face
and i can still here your voice saying: you're my best friend forever
but there will never be a time when i forgive you
and there will allways be a question ask why?






23 dagar kvar !


Kommentarer
Postat av: sofie

har d vart otrogen?

2008-06-23 @ 20:41:01
URL: http://addictedtonova.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0