ge mig en ny plattång!

ja vill ha en ny platt tång som mamma skulle ge mig i födelsedags present fast å andra sidan har ja inte haft nåt kalas än men ja orkar verkligen inte ...
idag skulle vi till mormor men de blev de inge av , hon vill att vi kommer på jul också men tror de inte blir nåt me de heller , ja vill bara va hemma på jul ja .. bara jag & daniel ..
han försvann för en stund sen han , skulle försöka fixa min bil tror ja och de är ja mycket glad över om han lyckas göra , ja behöver verkligen en bil nu , eller de är ganska skönt att åka buss faktiskt , är livrädd för att ja ska köra ner i diket igen , eller krocka !!!!!!

skulle vart in till stan idag också va de tänkt , hade vela kolla lite julskyltning men men ...



tycker inte att de skulle va lagligt att va såhär smal :



shenae & jessiica i 90210 väger 40 / 46 kilo , jag känner mig som en fet kossa med mina 61 kilo när ja tittar på såna här pinnsmala tjejer :S

men så kan de va :D




igår tömde vi för övrigt daniels lägenhet & städa den och gjorde allt klart så nu är de bara lämna in nycklarna imorn så är de inte vårat problem längre .. så skönt att inte daniel har den kvar längre :)
i fredas åkte vi till jens & jossan en sväng så satt vi där sen åkte vi till forshaga och viktor senare på kvällen , men där blev vi inte så långvariga .. nån timme sen körde jossan hem oss , daniel skulle ju upp & jobba han stackarn , han tyckte de va fuskit att ja fick ligga kvar och sova :P:P:P
nej nu ska vi åka till willys och handla ja å daniel sen ska vi lämna tillbka jossans bil ...

kööööss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0