städa städa städa

har nog inte gjort annat än att städa idag .. först på jobbet , slet som ett as för att bli klar så ja kunde käka frukost eller bara dricka en kaffe innan mötet .. ja jobba på bra där och ändå gnäller folk , att de alltid ska va så mycket gnäll i våran grupp ja förstår det inte ..
men men hade iaf gruppmöte idag och de är alltid lika trevligt för då får man sitta å slippa städa i en eller två timmar :P
sen tog ja bussen till vålberg & gick till daniels gamla lägenhet som måste vara tömd på söndag så plocka ja ihop allt jävla småskit som fanns kvar sen kom Jossan & hämta mig så handla vi sen körde hon hem mig .. och nu har ja städat massa hemma så nu orkar ja faktiskt inge mer idag :D ska discha sen se andra avenyn sen ska ja faktiskt sova , jag behöver sömn , mera sömn ! la mig tio igår och det är skit sent men tanke på att jag går upp fyra typ .. eller de är ju ändå sex timmar jag får sova men de räcker inte för mig :( ja brukar lägga mig halv nio nio , daniel tycker de är tråkigt , ibland brukar han be mig somna på soffan så han slipper va ensam stackarn :P

mitt marsvin lever men han rycker & hoppar som ett sär ibland , en jag prata med trodde han kunde ha kramper eller möjligtvis epilepsi , nån som kan nåt om marsvin ?! :S


ja nu blir de duschen :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0