äntligen helg !!!!!!!!!

ska bli så jävla skönt att sova lite längre än 04.20 på morgonen , fyfan va det är tungt .. eller de går rätt bra , ja kommer upp me en gång men blir ganska seg under dagen och riktigt trött på kvällen men de är bra vi går å lägger oss jätte tidigt , typ halv nio nio ibland :P
fick skjuts hem av daniels snälla farmor idag , från hållplatsen alltså .. gött slippa gå , daniel hade inte sluta än han..

sitter & tittar igenom massa bilder i datorn egentligen leta ja efter en låt men kul me bilder .. så hitta ja en bild på daniel som är hemifrån jens & jag har absolut inget minne av att jag tagit den bilden men de va ju under början vi träffades å då gick de liksom inte en dag utan att jag var utan honom så jag lär ju vart där , har minne av att vi vart hos jens ganska mycket men har aldrig tagit nån bild på dom :S skumt ..


kan vi få snö nån gång eller ?


Kommentarer
Postat av: emma

men usch, vill du ha snö du? :P iiiinte jag. haha

ey, blir det utgång imorgon kanske? :)

pöss.

2008-10-31 @ 16:43:25
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0