bonde söker fru !

fru söker bonde ... har redan hitta min bonne ja som luktar bajs när han kommer hem men han är så go ändå :D
kollade på det igår , inte för att ja har nå fördomar eller så men en bög ? och två tjejer ? fast alla kom väl inte med då men det heter väl inte bonde söker fru för inget eller ? tycker det borde va bara borde va killar som är med som ska få fruar liksom .. daniel satt å kollade på datorn igår närde va och då kom Karl - Petter upp ! är inte han typ den snyggaste bonden ? ;D HAHA .. ja vet att daniel tjuvläser detta :P
men jag måste ändå skryta med att min kära moder känner honom genom jobbet då ( hon jobbar på LRF ) , hon borde egentligen ge ut hans nummer fast man kanske inte får göra sånt ? :O
jag va väl inte direkt ensam om att sitta å smygtitta på han uppe i höljes när ja bodde nästan granne med han hahahaha ...
nej nu ska ja typ sova :P



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0