haha

mmm sara ja va bara så illa tvungen där :P HAHA !


skulle ha ridit idag men så blev icke fallet , tar de en annan gång i ett annat liv ... fast de är väärldens sötaste & goaste tinker så känns liksom inte allt helt riktigt rätt , vete tusan varför men de bara är så , inget jag kan göra något åt .. men jag har planerna jag ..
nu håller jag egentligen på & städar men tog en liten paus , tror vi får besök sen av daniels mamma :)

imorn blir de nog iaf ikea , IGEN ( !!!!! ) för 4:e jävla gången sen vi flytta , börjar bli lite trött på det nu men alla delar fanns ju inte till sängen så nu står bara en stor jävla kartong mitt i vägen .. blir bättre sen när vi får ihop sängen & får ett normalt sovrum ..

hörs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0