idag är det tisdag ..

imorn är det onsdag .. och då FLYYTAR VI !!!!! :D fatta jag är så glad , eller jag går ju inte runt å hoppar direkt men det ska bli så jäääääävulusens sköönt att flytta så ni anar inte ! underbart ... tog ledig från jobbet imorron så hjälper mammas sambo mig under dagen , han har ju lastbil .. skönt , slippa låna bil , hyra släp osv ... daniel skulle nog också va ledig , hoppas det iaf så vi kan greja båda två :) mmm ...
häri vålberg har vi ju inte direkt packa så mycket haha .. men det blir väl idag när daniel kommer hem , i karlstad är allt klart .. massa lådor som stårdär och väntar på att flyttas :D va där idag och greja det sista , ställde ner blommor å sånt i lådor å allt .. ja nu är nästan allt klart ... ska bli kul packa upp alla mina saker som lega i lådor så länge för att vi inte har fått plats med allt i stan .. ! jippe säger ja bara ... FINALLY , blir inte en dag för tidigt detta ... gött , tvättmaskin får vi , diskmaskin får vi , gött för oss lata :D hahah ...

va i stallet idag också , bryngelsrud alltså .. hos frida , där frida inte bor längre men har kvar sina saker .. ja .. i alla fall , har tjatat på människan i två jävla månader nu om mina grejer jag inte fått tillbaka .. massa bortförklaringar & ursäkter , massa sms skickade och ringda samtal men ingen frida som har svarat .. så för nån vecka sen fick man tag på henne , hon fick mitt konto nr och ville sätta in pengar istället eftersom hon .. gjort fel .. men tror ni jag fick några pengar ? NEEJ .. nej , då ringde ja , å ringde å ringde osv ... min kusin ringde ... ( de va lite kul faktsikt :P ) SÅ .. hittar jag hennes nya hemnr , TACK RATSIT & ENIRO ! .. jag ringer , frida svarar och LÄGGER PÅ NÄR HON HÖR ATT DET ÄR JAG !!!!!!!!!!! åååh jag blir så arg så att jag sitter och skakar ... ringer igen , och igen och igen och igen .. mm massa gånger ... tillslut efter att både jag och sofie har hotat med att polisanmäla för stöld får jag ett sms .. pengar satte jag in idag runt två ..
hade jag några pengar på mitt konto då tro ? neeee ..
så skickade mer sms , ganska arga sådana .. så fick jag ett säkert lika argt sms tillbaka att pengar va insatta & att kvitto fanns .. så loggade in .. och nämen se på fan , där fanns 1500 :- , hon kom ju ganska billigt undan men endå , de va ju bättre det än inget .. såjävla töligt att man måste hota med polisen för att folk ska betala tillbaka för sina misstag bara :S
jaja slutet gott allting gott .. vad jag gjorde i stallet idag var alltså att hämta hennes ridbyxor som jag fick eftersom pengarna inte direkt räcker till mycket ... så va de me de , man får ligga i om man vill nåt :P haha ...

nu känns de som ja skrivit mycket massa haha .. ska nog greja lite nu tror ja och vänta på att darling kommer hem ..


adios !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0