fan va irriterad man kan bli ..

.. på personer som varken svarar när man ringer eller ens svara på ett sms man skriver ! fast jag har nog inte bara skriti ETT sms till den här personen utan hundra ! men hon bara ignorerar .. skulle kommit med alla mina grejer i måndags vare ja , jag väntade och jag väntade .. men kom hon ? NEJ ! jag ringer , jag skickade sms .. fick jag nåt svar ? NEJ ! nu har ja ringt / skickat sms i måndags , tisdags , onsdags och idag .. men hon svarar tamej fan inte ändå .. skriver blogg gör hon så ja vet ju att hon lever .. ja kan bli så jävla irriterad ibland .. ja vill bara ha mina saker !!!!!!!!

va till colorama igen idag och valde ny tapet till sovrummet , patrik tyckte att mörkgrått va för mörkt =/ så valde en ljusare nyans och det blir nog bra det också :) daniel sa  vi kunde betala för dom själva och tapetsera själva men ja orkar inte krångla , vill bara att de ska bli färdigt nu så vi kan flytta in .. och han skulle beställa tapeterna idag så skulle dom börja greja på onsdag och de skulle ta max en vecka hoppades han och sen är de bara att vi flyttar in :D
till veckan skulle jennie ta me nycklarna till källaren också så att ja kommer in där och kan rensa bort det jag inte ska ja för ja har säkert massa skräp där nere , mitt köksbord och de står ju där nere med fast vi köper nog nytt , de är så litet och fult :P

nee nu ska ja vila en stund tror ja ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0