god morgon

fan vilket härligt väder , egentligen borde jag hurtig som jag är ut & gå lite , när de väl är sol ute liksom .. men orkar jag det idag ? det återstår att se .
håller i alla fall på att tvätta , vill åka in till karlstad och packa å greja idag med men vet inte om Jennie & Andreas är där och då är de inte lika kul , ja vill va själv när jag gör sånt :P
guud ja vill bli klar nu så vi kan flytta nån gång .. och åka till ike och köpa lite nya möbler .. vad som ska införskaffas är iaf:

sängram
tv hylla / bänk
ny tv ?
matbord & stolar
hallmöbler

sen ska vi väl köpa massa annat också som mattor , blommor , tavlor osv .. de flesta blommor ja har i stan har dött , är ju ingen som är där och vattnar =/
ska bli så kul , ska ringa patrik i veckan med och se hur de går för dom som flyttar ut för bara dom gör de så ska ja åka dit sen in till colorama och beställa tapeter , ska bli så kul ! :D



btw så börjar jag misstänka att det äri vålberg spöket bor och inte i karlstad ;S





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0