ja flyttar till vålberg lite smått

vad jag har grejat idag, har packat ihop många många lådor som står på hög där hemma i karlstad. va tvungen åka till ikea och köpa mera idag , ja jag betalar för lådorna, orka tigga banan lådor på ica ? =/
tog med två lådor hit me ( till daniel ) så inte det är risk för att vissa saker försvinner så att säga .. det är väl ganska trångt här men men de får gå , det är bara typ 3 veckor ( !!!!!! ) kvar tills vi flyttar :)

mitt hår blev gör bra .. de blev svart men va väl de som va meningen .. funderar på att göra massa slingor på de om ett ta, det är ju också snyggt men de blir om ja orkar ..
hade vela tagit ett kort på mig och lagt in se folket kunde få se hur det blev men har ju ingen kamera längre , då jag förstörde två digitalkameror på en vecka har ja inte haft orken att skaffa mig nån ny .. har ju haft min mobil som fungerat lika bra den men min kära pojkvän fick den .. och mobilen ja har nu är inte direkt nån hitec tele om ja säger så :)

nej nu ska ja plocka lite och vänta på att daniel ska sluta jobba :)


kyss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0