lär dig skilja på mitt & ditt !

du må tycka jag är en idiot men tyck de då !
åkte dit igen igår och kollade om någon va hemma , jag ringde jag skickade sms men fick inget svar ..
då gjorde jag som jag gjorde , en ganska ful grej men whatever ? och hör och häpna , HON SKREV SMS TILLBAKA ..
ska man behöva göra så för att få ett svar ? ;S hmm ..
jaja , nu kanske det händer nåt iaf .. annars har ja ju som sagt grejer ändå , men men de löser sig nog ..
och mitt andra problem ska jag också sköta på mitt eget lilla gulliga sätt så blir de nog också bra ..

vill till ikea nu ! jag & daniel har diskuterat lite , han skulle få ganska bra lön nu så de blir nog lite nya grejer till lägenheten , har vi råd ska vi köpa en ny tv me en gång :)
men vi ska i alla fall köpa en ny sängram till mina madrasser som står i karlstad , han gick me på att överge sin älskade vattensäng :P

nu ska ja kolla på one tree hill :D

Kommentarer
Postat av: amanda

Neej, vi har inte köpt hus, men nån gång blir det ju ; )

2008-09-27 @ 10:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0