nobelgymnasiet

ja som sagt igår när ja jobba , på ilandaskolan där jag är varannan vecka , ringer min sk "chef" och säger du ska va på nobel halv åtta .. jaha kuul ..
men det har faktiskt gått jätte bra och va inte så farligt som jag trodde :)
dock har dom en cafeteria med måmnga godsaker och idag blev vi bjudna på kanelbullar , inget bra ställe att jobba på tror ja .. bättre ja åker tillbaks till skåre där ja äter fil & musli till frukost och äter endast skolmaten till lunch ( både skåreskolan, ilandaskolan & tuggeliteskolan där jag jobbar har bästa skolmaten ever ! ) .
på måndag är ja tillbaka i skåre ...

imorse sa daniel är du inte lite sjuk? du kanske borde stanna hemma i sängen idag? du har väl feber? gooo han :D




tänk om jag kunde ha fattat det för några år sen istället .. när jag istället fetdissa han :P  TASKMÖRT JAG ! :(


du är mitt allt och lite till daniel ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0