va denna värld är liten ..

alla känner alla på nåt sätt , antingen så har man lega med personen eller så är man släkt eller så .. jobbar man tillsammans med personen helt enkelt :D haha .. precis .. denna marie , som har lägenheten jag & daniel ska ha hon jobbar ju fan på mitt jobb helt otroligt va världen e liten . jaja .. nu har ja iaf kollat och ja kan ju säga att jag SKA ha nya tapeter i samtliga rum .. annars är den helt perfekt :D 3 rum och kök och en GARDEROB SOM MAN KAN GÅ IN I :D:D:D

för övrigt så ska ja till frisörn nån da me , för de får ja i present av min mami , skulle få en ny plattång med , här bestämmer man presenterna själv hah .. nej men ja behöver verkligen klippa mig fast ja får inte klippa av mig håret för daniel tydligen men en liten bit skadar inte , sen vet ja inte men de blir nog en annan färg med , kanske slingor kanske nåt annat men så här tänker jag inte se ut i alla fall .. svart långt hår , tragiskt tråkigt ..

sen ville ja nog inte berätta så mycket för tillfälle :)



Kommentarer
Postat av: emma

wohoo. vart flyttar ni nu då? STAN eller? :D då menar jag inte vålberg eller edsvalla. ;) hihi.

2008-09-23 @ 19:41:03
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0