hur många hejar på färjestad räcker upp en hand!?

guuu va goa dom är barnen! haha,..

jag jobbar på en skola och får höra en & annan skön kommentar om dagarna.,.



ebba kom fram till mig idag
- kolla du på hockeyn igår eller?
nej ja gjorde ju inte de :(
- men va synd :(
aah ja vet sa ja...

JAG fick guldhjälmen och medaljen av pappa! gör stolt! :D

(ebba är peter nordströms dotter)

de går ett antal "hockeybarn" på skolan där ja jobbar nu










men nu är jag i alla fall hemma... slutade faktiskt några minuter tidigare idag ( de får man göra när de är skärtorsdag eller hur???? )
ikväll blir de nog lugnt tror ja... skönt att va ledig nu i ett par dagar och få sova lite...


håll utkik ikväll, de ryktas att Lina ska färga håret ??!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0