husdjursmässa & i2 mârten!

japp, de är väl tänkt iaf att jag och natasja ska åka in till husdjursmässan imorron som är på hammarö.. om jag inte är sjuk! känner mig jävligt hängig & trött faktiskt, ont i halsen som bara den har jag.. skulle mest av allt vilja sova järnet nu men de går ju inte...
på söndag är de också tänkt att jag & daniel ska åka in kolla läget på i2 marten.. men va roligt är de utan pengar? hur kommer de sig att de alltid är sånt här helgen INNAN löning? så jävla typiskt...



kaninen äter och dricker normalt, han skutta ( försökte ) omkring på gräsmattan ute förut och verkar liksom inte lida av att han bara har 3 fungerande tassar/fötter... vad ska man göra, han är 6 år ca???????
vad tycker ni... avliva eller låta han få leva? man kan ju inte direkt fråga hur han mår :/







Kommentarer
Postat av: Ida,S

kika in min blogg och rösta på mig i veckans blogg det finns länk :) .. släng gärna in en kommentar!

2009-04-24 @ 23:13:48
URL: http://idaskarin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0