jadu


älsklingen första gången vi festa ihop sen vi träffades.

sitter och tänker på massa saker... som när ja träffade daniel typ 04, när ja hade pojkvän & han hade flickvän.. tror ja?
när ja umgicks med amanda mest hela tiden...06? samma år jag gjorde slut med robert, samma kväll vi så gärna ville in till hamnfestivalen... samma kväll daniel och daniel kom och hämta oss och körde oss till hamnen och sen hem igen... han vann en nalle åt mig på ett lotteri, sööööt, gav mig pussar på kinden och ja mest dissa han =/
samma år de va stockholms 7,2:or och hawaii med mild sås som gällde!
samma år som han frågade flera gånger om ja inte ville träffa han mera och varför ja aldrig kunde eller hade tid... älsklingen min..
samma år jag gjorde något hemskt som jag ibland ångrar och ibland inte...

men mest sitter jag och tänker på en jävligt dum sak jag gjorde innan jag blev tillsammans med daniel, en jääävligt dum grej... som jag har sån ångest över, de kommer verkligen aldrig försvinna... ja kommer aldrig nånsin kunna förlåta mig själv för de där faktiskt... och så länge de stannar mellan mig och de personer som vet så är jag glad även om jag önskar att jag kunde berätta och säga att de bara var en dum grej och sen glömma hela skiten?
fan fan fan...
de är väl inget som jag går och grubblar över dag ut och dag in men ändå, när de kommer i tankarna så får jag sån ångest så jag skulle kunna hoppa framför tåget...







lite jag saknar dig amanda !





Kommentarer
Postat av: Liene

jobbig sist när man inte kan förlåta sig själv:/

2009-04-05 @ 11:11:31
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

Har ni VÅR där ni bor ? ^^ vi i Luleå har fortfarande snö :S .. ha en bra söndag :)

2009-04-05 @ 12:35:08
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0