yes!

nu har jag jobbat klart!

har jobbat två timmar extra idag och två timmar igår.. undrar varför de går segare på kvällen än på möran? är jag mer nogrann nu och för att på möran är jag så jäkla stressad kanske? jaja bra blev de iaf...

satt inne hos grannen förut och spelade lite guitar hero, haha jag har ju aldrig gjort de förut. råkass! hahaha... hon slår mig i de där, men jävlar ja ska bli bättre, får öva fler gånger :P
ska bli med henne på lördag faktiskt å kolla när hon rider... haha va roligt... hon har ju sin lilla ponny hos daniels pappa så de är ju inge långt... kan man inte rida själv så får man titta på :P

hmm... snart kommer nog daniel hem å... han är och sätter sprätt på pengar han...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0