haha jag överlevde färden på inlines.

de tog ett litet tag innan han fatta att jag faktiskt inte jagade honom, så en bra bit bara rusa han och vände sig hela tiden och fatta inte varför ja va precis bakom han hela tiden :P
men efter en liten stund så gick de faktiskt skit bra, och vi åkte ända ner till campingen, de är väl några kilometer fram och tillbaka, vet inte riktigt hur långt..
så lät ja han bada lite, fast vi stanna till vid badplatsen precis innan den stora, tror inte man får bada sina hundar där nämligen..
och de va flera hundar där vi va så är därför jag har honom kopplad i vattnet..

nu ska ja lägga mig ute på gräsmattan igen och svulla i mig melon, de är ja värd :)


Kommentarer
Postat av: Julia

sv; okej, vad synd! :(

2009-08-08 @ 14:45:52
URL: http://juliaberg.blogg.se/
Postat av: Åsa

Sånna där meloner ääälskar jag.. ;p

2009-08-08 @ 22:57:43
URL: http://aazzie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0