oj oj oj..

gud va ja är hurtig måste ja då säga.
tog med mig voffen också idag  på en tur med mina inlines, denna gången stannade vi dock inte vid sjön.. de är grusväg en bra bit ner dit och de va jobbigt å gå barfota där igår :P
men åkte iaf lika långt och ja vet inte hur långt de är, tar mig iaf nästan en och en halv timme att gå ner till campingen och tillbaka så några kilometer är de allt och svettig ble ja å hunden ble trött.. han la sig här på golvet och typ dog nu, stackarn..

sen kommer min pappa hit.,. med mjölk haha, plus att han ska ha pengar av mig..
usc va ångest ja får över att de inte finns mjölk hemma, då kan ja inte göra mig nån shake och ja börjar bli ruskigt hungrig, sugen på mat i denna värmen är ja verkligen inte!


Kommentarer
Postat av: evelinaerikssn §

sv: hihi, tro de du vill (a)

2009-08-09 @ 14:33:09
URL: http://evelinaerikssn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0