osugen.

ne känner inte för å rida idag. har ont i magen, har haft de sen igår.. jenny säger att de är gallan men ja vägrar å tro på henne. ja tippar på magkatarr bara för att ja glömmer å äta ibland..
jaja strunt samma. är trött så inåt, å frusen som bara den.. igår när ja satt hos jenny typ koka mitt ansikte, hoppas verkligen inte ja e på väg att bli sjuk.
funderar på å ta en varm dusch å sen åka bort till stallet å fixa maten å de bara.







jag vet inte om det är dig jag ska va besviken på för att du gör som du gör eller om det är mig jag ska va besviken på för att jag faktiskt låter dig göra som du gör?




summerslut?

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: ja men jag villha tjockare hår :)



Jag skulle ha valt mig själv, att göra mig själv lycklig och även om det sårar min bästa vän, men är hon min bästa vän så kommer hon i slutändan acceptera mitt val och vara glad FÖR MIN SKULL, att jag är lycklig. En bästa vän förstår alltid.Fast det kan ta tid att få det smällta in i början.

2009-12-09 @ 15:32:44
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0