var finns du min vän just nu när jag behöver dig ?

ja men säg de..


haha.. ska man skratta eller gråta åt mitt totala oflyt me allt va fordon heter eller?
eller jag är väl inte precis den enda som har sånt jäkla oflyt me de heller om man säger så.. min kära pojkvän och våra vänner i edsvalla får va me i min klubb också tror ja..

KÖRDE SÖNDER JOSSANS BIL I SÖNDAS, förlåt :'(

skyller på att ja va bakis..


nä men i alla fall så skulle ja å daniel å jens åka å hämta en fyrhjuling långt borta i skogen utanför krhmn och bilen gick ända dit å tillbaka ( vi låna jossans alltså ) men sen fick hon allt ta min bil komma å bogsera hem både bil å kärra, de spruta olja överallt å tror inte bilen mådde alltför super!
så nu har ja gjort henne billös med =/
fast ja tror inte ja påverkade de som hände men så jävla typiskt haha, alla bilar går sönder som ja kör, kör ja inte i dike så krockar ja å gör ja inte de så händer nåt annat som dödar bilen :P



nåja.. nyss tjänat mig en 500-ing på mina gamla vinterdäck ja hade kvar sen min förra 850, inte helt fel å bli av me dom.. känns gött.. har flera däck till salu, måste bli av me lite dret innan vi flyttar! helst en bil eller två också..






jora.. va ute i lördags också, va väl kul.. tror inte ja återhämtat mig än ens..

ska duscha både mig å vovven nu sen ivänta daniel sen blir de andra avenyn me rostad bröd me julskinka å senap på :D


ska lägga in bilderna på alla spöken nån da me bara jenny skickar dom :P

Kommentarer
Postat av: laura

låter tryggt att ha dig i trafiken ;) krockar, kör i dike etc.

2009-12-04 @ 10:16:06
URL: http://laurabergstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0