bara för att jag ..

.. är så jävla bra ?

nejdå ...

bara för att jag en gång i tiden, nästan 3 år sen .. " var på " någons pojkvän, och faktiskt knullade med honom, har jag då ingen rätt att i framtiden få tycka vad jag vill om otrohet och att vara med någon som har pojkvän/flickvän?
har jag ingen rätt att ha åsikter om såna saker? jag vet ju att det jag gjorde var fel, och jag skyller verkligen inte ifrån mig och säger att men de va ju han som hade flickvän, jag var inte otrogen .. det är ju lika mycket mitt ansvar som VET att han har flickvän, men just då tänkte jag så, just då brydde jag mig inte alls... men i efterhand så vet jag ju att det var fel och att jag skulle bli ledsen om någon gjorde så med min pojkvän..

jag har haft tidigare inlägg i min blogg som har handlat om otrohet och vad jag tycker om tjejer som kladdar på andras pojkvänner,. jag måste väl för fan få ha en åsikt jag också?
jag är inte perfekt det vet jag mycket väl.. jag har gjort misstag i mitt liv, precis som alla andra för de finns fan ingen som är perfekt, inte ens i närheten..
bara för att jag knullade med honom måste jag väl kunna tycka att såna saker är så jäävla fel? eller????!!!!

är inte det bara en tecken på att jag fattar att de är fel? de hade väl vart värre om jag inte tyckt att jag gjjort fel alls.. ?
att de är upp till han om han vill va otrogen eller ej..
apropå mina kommentarer jag fick häromdagen av en viss person som tyckt att jag har vart på hennes pojkvän, herregud jag har aldrig tyckt att människan har vart de minsta intressant men att de va en killkompis till mig kan jag erkänna och tyckte han va jävligt schysst osv.. vi festa tillsammans men herregud jag umgicks ju med han och hans flickvän.. skulle jag då sitta framför henne och hålla på med hennes pojkvän? skulle inte tro de...

Nej Ida Johnsson jag har aldrig varit intresserad av Josef och kommer nog aldrig bli de heller.. jag är på killar jag intresserar mig för och inget annat. tyckte jävligt bra om dig som person men har inte pratat med dig på flera år, vi har ju inget gemensamt, missförstå mig rätt nu, jag har inget emot dig men vi umgås ju inte så varför skulle jag då inte kunna erkänna detta nu, fem år senare.. ATT JAG HAR VART "PÅ" DIN POJKVÄN?
nej, jag känner att jag inte direkt skulle förlora nåt på att erkänna de misstaget men tänker inte erkänna nåt jag aldrig gjort, så är de bara .. och är de folk som snackar skit, låt dom snacka .. har dom inget bättre för sig så visst!

jag vet mina misstag och dom står jag för.. även om jag skäms för vissa grejer jag gjort...

fråga mig vad som helst och jag säger sanningen..

kommentera gärna detta ..


VAD TYCKER NI OM OTROHET? / VEMS ANSVAR NÄR NÅGON VART OTROGEN, BARA DEN SOM HAR ETT FÖRHÅLLANDE ELLER BÅDAS?


jaja känner inte att jag behöver sitta och försvara mig egentligen men blir faktiskt jävligt irriterad när folk säger saker som inte är sant..
om du nu tyckt att jag gjort nåt fel, dumt ta de me mig för fem år sen istället för nu...






Kommentarer
Postat av: Marie

Jag håller med dig, det är bådas fel. Har själv ganska nyligen lämnat en kille pga att han va otrogen mot mig med sitt ex (kärringen är 36 år gammal, två barns mamma och beter sig som en fjortis, Hon va hel nöjd över att ha lyckats förstöra mitt och killens förhållande nu vill hon inte ens veta av honom).

2009-02-28 @ 19:39:53
URL: http://www.metrobloggen.se/lollajapp
Postat av: Anonym

Otrohet är nästan det värsta som finns, det gör så fruktansvärt ont. Speciellt om man förlåter honom och hoppas det kommer bli bra men det visar sig att han haft känslor för henne hela tiden.. (sex månader) Men jag är ingen ängel jag heller. Alla gör som sagt misstag. Men klart man ska kunna tycka att det är fel.

2009-03-01 @ 00:12:19
Postat av: Linnea

Otrohet är nästan det värsta som finns, det gör så fruktansvärt ont. Speciellt om man förlåter honom och hoppas det kommer bli bra men det visar sig att han haft känslor för henne hela tiden.. (sex månader) Men jag är ingen ängel jag heller. Alla gör som sagt misstag. Men klart man ska kunna tycka att det är fel.

2009-03-01 @ 00:12:51
URL: http://sundanceneah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0