funderarrrrrrrr ..

sitter å tänker lite .. pizza ikväll eller inte pizza ikväll? hmm ..







har tittat lite på hms nya kollektion, alla har tjatat om den så och säger att de är sååååååå mycket fina nya kläder men hitta faktiskt ingenting som föll mig i smaken. har däremot beställt en ny ed hardy bikini, ja jag vet de är lite tidigt men ändå. vet inte ens om den kommer att passa men de spörs väl..
ska klicka hem lite andra kläder och grejor också hade jag tänkt mig som nya solbrillor, väska och nå kläder.. ja tycker de är roligare att shoppa på internet för då får man massa paket hem och paket är alltid roligt :D

va ju inte längesen ja klippte mig ( 2 veckor ? ) och jag är redan sugen på att klippa mig igen, då ingenting på längden men typ massa lugg och uppklippt och så. som jag har på min visningsbild på facebook för er som ser..
nån som kan yttra sig och säga om ja ska klippa lugg eller ej? snelugg eller rak vet ja ej ..
ge mig förslag?!
funderar också på om jag ska göra lite slingor faktiskt. utväxten är inte fin efter att jag färgat håret svart och efter de brunt .. de är liksom högst upp min vanliga färg, sen mörkbrunt sen svart .. va vackert :/
ja de spörs :)


nu blir de mat..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0