men herregud..

"ja det är mitt hår" , "nej det är inte löshår" ..


vad alla tjatar om sitt långa jävla hår, läste nyss blondinbellas blogg.. varför vet ja inte riktigt för ja tycker hon e riktigt töntig men hon är ganska rolig att kolla på. speciellt före och efter bilden där hon hade "tränat" och skrivit att hon gått ner i vikt osv .. men i själva verket hade hon retuscherat bilden och smetat ut armen mot kroppen så att hon såg smalare ut men dock fick hon en jätte arm istället haha skratta så ja grina när ja såg bilden första gången. men men alla gör vi misstag :)
men i alla fall, ja vi vet att du har jätte långt blont hår som i själva verket är råttfärgat och inte alls naturligt blont som du säger..
och vi bryr oss faktiskt inte om det är ditt eget hår eller löshår.. vafan varannan svensk går ju runt med löshår nuförtiden så de är väl ganska bry eller? tycker de är kul med löshår och roligt att folk med kort hår kan få långt för den dag osv ..

jag har också jävligt långt hår, dock har jag nyss klippt av en dm så tycker de är lite kort nu haha men det är fortfarande mitt eget hår och ja har haft mycket längre än så men går inte runt och tjatar hela jävla dagarna om att de inte är löshår.. jag vill ha löshår, jag tänker beställa löshår för det är kul med tjockare/längre/annan färg i håret sådeså så håll käften fjortisbella!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0