skitkul!

jätte roligt att de är fler och fler som läser min blogg hela tiden :)
















haha din fitta att du inte kan sluta "reta" mig, fatta nångång att jag bryr mig noll... tror det är du som är den som mår dåligt för annars skulle du inte hålla på...
som om jag skulle skriva ut "aaaaah jag låg med din pojkvän, nanana och du vet ingentiiiiiing!"

nej.. skulle jag göra såna dumheter behåller jag det för mig själv och skriker inte ut de på internet, lite självrespekt får man väl ha?
( förresten så gör ja aldrig dumheter :P )




jag undrar jag vem de är .. pappa ett pappa två pappa tre eller kanske pappa fyra?? ;S





my life would suck without you <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0