utmaningar

jag gillar det .. ibland..

eftersom ja är så jävla dålig på de här och inte fattar allt så hittar ja inte just nu och orkar inte leta vart man länkar till folk men va i alla fall inne på mammabeckas.blogg.se och hitta denna och eftersom hon utmanade alla så gör ja den :)




utmaningen går ut på följande:
1. Länka till den som har utmanat dig.
2. Berätta sju sanningar om dig själv.
3. Utmana sju personer i ditt inlägg.
4. Skriv ett meddelande i de sju personernas bloggar så att de vet om utmaningen.



1.
jag har haft sex med en person som är 5 år yngre än mig själv och jag ångrar det enormt mycket! vilka jävla misstag man gör alltså...

2. jag har väldigt dåligt självförtroende har alltid haft och kommer förmodligen alltid att ha.. ofta får jag höra att jag är/var sån bitch och att jag själv tror att jag är så himla perfekt men de tror jag verkligen inte...

3. jag är enormt beroende av både min dator och min mobil, kan sitta på msn, facebook och bloggen i flera timmars tid hahah... glömmer jag mobilen hemma och har kommit mer än halvvägs till jobbet vänder jag och åker tillbaka :P

4. jag älskar tv-serier. har svårt för att följa dom i tv, laddar hellre ner en säsong eller två och tittar flera timmar i sträck, orkar inte vänta en vecka, de är för spännande haha ...

5. jag var otrogen mot min förra pojkvän när han va otrogen mot mig ( paypack's a bitch! )

6. nästan alla har väl brutit nåt men vanligast är väl armen eller benet/foten? jag har aldrig bruti nåt sånt men har däremot haft av min käke när jag var liten efter att jag "krockat" med en stubbe :)

7. jag har ett marsvin som jag aldrig gett något namn som jag mest kallar för idiot :P


jag utmanar:
alla som läser min blogg :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0