vem vare va?

vem vare som utmana mig i bloggen häromdan .. står ju bara anonym, liiiite svårt veta va ja ska göra då :P
fyfan va trött jag är på att jobba hahaha .. vill ha semester nu faktiskt .. frågade chefen om ja fick ta semester från vecka 25-35 men hon tyckte inte att de va en sån bra ide =/ hmm .. ja vill ju va långledig .. fasiken å ..
jajaaa .. hoppas ja får dom veckorna ja ville ha iaf och att de blir fint väder och att daniel får vara ledig samtidigt som mig.
förra året lyckades vi ju pricka in samma veckor så..

i lördags va vi i deje, hade de inte vart för att ja är så jävla vrång så hade ja faktiskt aldrig satt mig i bilen och kört ända hem till therese för fyfan va de snöa hela jävla kvällen/natten .. de slutade snöa nån gång runt två halv tre när vi va påväg hem och övergick till lite smått regn istället vilket kändes lite bättre för idag va de bart på vägarna nästan , skönt .. vi går mot vår snart! :)
i alla fall så åkte jag & daniel till thea & micke ute i skogen sen vidare till kjellin ..
jag skulle ju också ha druckit men kan man inte så får man så snällt ställa upp och va chaffis istället coh de va väl lika bra de så vi tog oss hem .. va på ph en sväng med , roligt att se dom :P hehe ..
kvällen höll ju nästan på att spåra ur men allt slutade så bra så haha ..
är inge trött på att folk ska hålla på snacka så jävla mycket skit, blev riktigt besviken på vissa i lördags faktiskt .. håll tyst istället när ni inte vet va ni snackar om...

igår låg vi bara å mysade i sängen hela dagen och kolla film.. skönt skönt ..

sen upp jobba igen och så vare ny vecka =/ meen .. är lite "ledig" snart...




btw.. fick blommor av älskling i fredads heheh :)














några bilder från lördan.

   

   










tur jag och daniel är lika sär båda två :P






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0