herremingud.

vilken slampa du är ..

va saker man får reda på när man kommer till deje där alla vet allt om alla .. inte riktigt allt får man väl kanske reda på men de är väl lika bra tänker ja.
jag förstår inte folks problem att vara ärlig, de är nog jäkligt svårt tydligen.
skaff dig fan inga kompisar om du bara har tänkt att ljuga, nu såhär så vet ja faktiskt inte vad som är sant och inte som kommit ur din käft..
håll dig till din egen pojkvän i fortsättningen va ..
jag hade ju faktiskt mina aningar men visste inte säkert, men att just det skulle vara sant det trodde jag fan inte om dig alltså, du kunde ha berättat det för mig men icke ..
nu vet man va vänner är för nåt.





nyår spenderades för övrigt här med daniel jens felicia & jossan till en början .. vi åt mat och sånt och hade faktiskt riktigt trevligt tycker ja. sen fick vi besök av grannen som då bjöd på champagne och grejer vid tolvslaget, mycket mysigt .. har dock inga bilder eftersom kameran på denna tele är s¨å dålig :/ men men .. eller ja har en bild men den får ja lägga in senare hehe.
sen fick vi mer besök av vålbergsfolk och sen gick ja väl och la mig vid fem halv sex tror ja? :) så va de me de.


tack för mej hej !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0