någon?

någon som har lust att bli min personliga tränare ? please ... mm skulle vart iväg och tränat idag ju , värsta motiverad va ja imorse drog me mig skor å kläder å allt .. så helvetesbilen börjar krångla .. faaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan ! hmmm .. va bara ställa bilen där och kliva på bussen .. utan pengar ;S " heej min bil har stannat får ja åka me till ilanda? " "javisst :D" hahah .. ååh pinsamt tigga gratis skjuts men schusst som fan att ja fick åka med hahaha ..
kul , kom bara för sent en timme :) men men .. sen kom jossan och amin och hjälpte mig så nu är bilen hemma igen .. eller .. tror daniel stulit den .. får de om de blir nå ljud i bilen eller ej , de återstår att se :)

jag vill seriöst ha en personlig tränare .. nån som säger åt mig exakt vad och när jag ska göra det jag ska göra och som verkligen pushar mig och skriker åt mig om ja är lat :P haha .. nån som känner sig manad? :D:D
haha men ärligt .. varför kostar de så jääääävla mycket ..?
om jag skulle vilja ha 30 timmar med pt på sats skulle de kosta mig över 12000:- det är ju helt sinnessjukt !

hmmppf ..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0