nu är ja så trött på dig så fan !!!!

ja de är ja ..

hum , inte mycket att göra ikväll .. daniel ligger i soffan och ser på nån dålig film , går ju fan inge kul på tv .. the hills är väl typ de enda som intresserar mig just nu haha .
han koppla faktiskt in stereon i bilen förut med , ja va inte ens ut och lyssna .. kan inte låta mer än förskräckligt :P

la in lite gamla bilder på facebook förut med , haha de har ju blivit mitt liv .. umgås mer med datorn än va ja gör med daniel tror ja. har hitta massa gamla kompisar sen lågstadiet och dagis, skit kul .. och för ett tag sen gjorde ja en lista på bloggen .. en fråga var, vilken min allra första bästis var ., och jag svarade emma eller jenny .. men nej nej , helt fel .. sen ja va göööör liten va ju så klart johanna min bästis .. emma och jenny va ju mina första bästisar i skolan ..
när ja bytte skola i femman blev jag en helt annan person och jag och johanna slutade umgås , vete tusan varför men de bara blev så ..
såhär söt är hon :



:P

"kusiner"




jaajaaaa ..

jag vill ha sommar nu .. de ser ut som vår ute men de har nog fasen inte ens vart vinter än :(







tror minsann vi är gjorda för varann ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0