sådär.

mamma säger att ja ska tvätta, torktumla, diska & duscha på natten .. synd att man inte får väsnas. de är ju tydligen jättemycket billigare då, varför har ja inte riktigt fattat? varför inte bara ha samma elpris dygnet runt liksom ..
nu har jag betalat alla räkningar, fattar inte riktigt vart alla pengar har tagit vägen denna månaden. eller lite vet ja väl men inte brukar jag behöva låna redan nån vecka efter lön, detta kommer bli en tung jävla månad :/
tänkte jag skulle ta mig till willys nån dag och "storhandla" för de få kronorna vi har kvar och hoppas på att vi inte dör innan den 27:e.
ska besikta min lilla skrotbil på onsdag med och jag hoppas verkligen den går genom men i vanlig ordning hittar dom väl nåt fel, är ju alltid nåt .. ska åka ända till säffle, får hoppas ja inte får en lapp i rutan bara och får ta bussen hem, haha de vore ju :P
sitter och tittar på mitt lilla marsvin .. han hoppar runt och jag tror fasen han har epilepsi eller damp .
sött hus han fick av mig igår, en lapin kulta låda och han äter på de :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0