sant eller falskt?

för det första, så bor jag i segerstad .. med daniel .. de är en bit härifrån till edsvalla , vet inte en och en halv mil kanske? så de blir jävligt svårt för mig då att bo granne med jens och jossan .. så att nej vi är inte grannar ! vi bor på varsin sida av vålberg typ..

sen så har INTE daniel och jossan barn ihop, om ja inte missat nåt helt? daniel har barn tillsammans med alexandra...

och vad gäller vilka jag umgås med och inte umgås med så är väl det mitt problem?
vissa tycker ju att det är helt sjukt att jag och jossan umgås med varann .. men varför? det va många år sen jag träffade jossan första gången och har aldrig tyckt illa om henne på nåt sätt , hon har vart hos mig när ja bodde i deje flera gånger så varför skulle jag börja tycka illa om henne bara för att jag råkar bli tillsammans med hennes ex .. min pojkvän och hennes pojkvän är kompisar sen en tid tillbaka innan jag träffade daniel och när de umgås, umgås vi .. ska vi hellre sitta i en varsin del av soffan och va omogna och hata varann istället? finns ju ingen anledning ..
och att hon vart tillsammans med daniel rör mig inte i ryggen , hon har en egen pojkvän nu så .. jag har väl också ex ..
det är inte mer sjukt än att man blir kompis med tjejen som knullade ens pojkvän ( under tiden man var tillsammans alltså ).

så sköt du ditt eget för jag sköter mitt jävligt bra .. sitt inte och snacka massa skit och hitta på saker som inte är sant ..



tack för mej hej ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0