träna träna träna ..

körde daniel till vålberg förut idag så då passade ja på åka in till sats och träna .. har blivit väldans seriös med de där igen och jag är skit nöjd .. fast är bara där 2-3 ggr i veckan än så länge men jag nöjer mig me de just nu .. är ändå där ca 2 timmar åt gången så att , jag tränar hårt nu :P
jag har inte direkt den kondisen jag skulle vilja att jag hade och de är ingen bra kombination med astma .. skulle behöva bricanyl ja , får se om ja orkar iväg till läkare nån dag för att få de .. jaja ...
jag är duktig iaf :P



Kommentarer
Postat av: Linnea

Jora jag har bilder =) har bilder från när vi badade också. skriv din mailadress så kan jag skicka.

2009-01-26 @ 09:32:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0