:@

för de första så ber jag alla så hemskt mycket om ursäkt för att jag inte svarat på kommentarer osv.. jag ser dom helt enkelt inte, de fastnar inte i inläggen och kommer inte upp på nya kommentarer utan nu när ja kollar tillbaka så ser ja dom i arkiv, jätte skumt ;S
så som sagt.. har DU skrivit nåt till mig, skriv gärna igen om ja är seg.. jag svarar på ALLA kommentarer jag ser som inte är anonyma..

för de andra, så kan ja inte svara på anonyma kommentarer som sagt.. så länka gärna om du frågar mig nåt.. som till jessica som fråga om de fanns flera såna epilator.. JA de finns de och jag har nu lagt upp en ny annons, hoppas du ser den :)

för de tredje.. blir ja JÄVLIGT pissed på folk som beställer saker, sen avslutar sin blogg och aldrig mer hör av sig, även folk som ber om att ja ska vänta på att de får lön osv och jag sitter å håller på grejer åt dom sen hör de inte av sig eller svarar när man skriver.. dålig stil!


såklart att ja kan vänta tills ni får pengar.. men snälla, va då säkra på att ni ska ha de ni beställer så ska vi ordna de :)



jaja.. nu ska ja fortsätta i mitt plockande och grejande :)

Kommentarer
Postat av: sofie

hm.. kan ju vart nå djur utanför eller så. kan ju kolla tandköttet på han, är det väldigt ljust så kan han ju ha en infektion.. Men är han pigg och beter sej som vanligt så bör du nog inte vara orolig. Kommer du imorrn eller? Tar du me han isof? funka han inte med hanar?

2009-07-27 @ 18:08:12
URL: http://Http://addictedtonova.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0