FÖR FÖRSTA GÅNGEN..

.. i hela mitt liv.. så ber ja till gud på riktigt!

kära gud.. ( ja nu säger ja såklart inte vad jag ber om för då slår de väl inte in? ) .. jag VET att jag gjort mycket dumheter i mina dar, men snäääääälla, för en gångs skull.. låt detta bli som ja vill, finns ingenting jag ber om mer än detta..
så snälla gud..

( sen så önskar ja mig en laptop i julklapp också.. )










gud va tråkigt ja haaar,, är totalt dödstrött.. borde nog sova snart, ska gå ut me hunden först.. dock ligger han här å snarkar men gör ja inte de så kommer han förmodligen kissa inne inatt och de vill ja inte..
sitter & läser massa ointressanta bloggar och pratar me milla på msn.. försöker förklara för henne att de INTE gör ont att pierca tungan.. ehe ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0