FY FAN VA FET JAG ÄR

de går inga vidare just nu med min sk bantning! :@

fan jag håller så duktigt på dagarna, dricker en shake till frukost och en till lunch och klarar mig alldeles utmärkt.. men hur fan kan ja då äta pizza på kvällen? jävligt osmart!
dock åt ja bara typ 4 tuggor idag.. ( sen blev ja sur ) daniel fråga mig om ja hade mens när han kom hem men ja bara fräste åt han ! haha.. och nej ja har inte mens.. så de kan inte va de.. men sur som en citron är ja.. hugger på allt.. haha och pizzan ja skulle äta, fick ja inte i mig.. och när vi skulle luncha på skit god sallad ifrån oliven idag på jobbet så orka ja halva? ööh hur normalt är de.. okej att ja är liten i maten men en halv sallad.. nu får ja nästan ge mig.. är ju inte ens onyttigt?

nej om man skulle ta sig en lång promenad med vovven innan säng dags kanske?
han går så lydigt utan koppel och har blivit GÖR duktig på att gå i koppel också för den delen.. i början va han ju som ett jävla dampanfall när vi gick ut.. duktiga voffen :)


Kommentarer
Postat av: Bantningspiller

nice blog

2010-09-28 @ 15:38:18
URL: http://www.thermapower.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0