RALLYCROSS EM HÖLJES 2009

trött och sliten efter en helg i höljes, fyfan men roligt vare ;D
åkte upp på freda eftermiddag, ville dit så fort som möjligt och inte missa hela kvällen och de fick ja höra sen.. fan va du kör! hahah..
fredagen va hur kul som helst, dock va ja lite små sliten på lördan och hade lite ångest över att ja skulle köra hem på söndan så drack inte så faslit mycket men hade lika roligt för de.. rydell & quick spela och dom ägde..

hade nästan tänkt skita i att åka upp då de mesta sket sig, de ös regna, daniel blev inte med och massa annat.. meen ja bestämde mig för att åka ändå.. läste vädret på både smhi & yr och de såg lovande ut även om inte himlen gjorde de..

:D

lördag morgon va inte lika stämningsfull då vi fick veta att en 14-åring från deje trillat från en bro och dött.. flera kände ju grabben så de va som de var =/
tragiskt.. att de ska hända så jävla mycket jämt?

värmen var som den var, stekande! vi gick iväg och bada i älven, snuskigt vatten, usch men aa.. svalkande var de, dock blev man lika svettig av å gå tillbaka sen :)
satt å kolla på rallyt hur länge som helst.,. kändes som år, trodde ja skulle dö i värmen.. eller iaf svimma.. har gått hur jävla många mil som helst i helgen tänker ja.. va tvungen att sätta mig flera gånger för ja va så yr..skavsår har ja och myggbett har ja.. minst 1000 st.. bara på ena foten!

fan vilka snuskgubbar de finns på såna här ställen.. vet inte hur många som kommit fram och vela haft kram eller bara slängt sig runt en, eller fråga om man vill ha grogg eller om man bara vill kramas lite?
usch och fy! stöt på tjejer i eran egen ålder istället!

och på fredagen trodde ja seriöst ja skulle få stryk av en jävla brud..
haha hennes pojkvän satt breve mig på en stol men hallå vi satt massa folk runt ett bord och ja bryr mig inte direkt vem ja sitter breve.. så kommer tjejen och bara, varför i helvete sitter hon breve dig för? och titta me den ondaste blicken ever på mig..
han försökte försvara med att man får sitta precis vart man vill och bruden fick nåt anfall och bara grina, börja hyperventilera och föll ihop.. sjukvrådare kom och tog hand om henne och hon bad senare om ursäkt..
visst tänkte ja.. orka bry mig...

men på lördan va hon igång IGEN.. ja har sett vilka blickar du och den där blonda bruden ger mig ( elin .. )
men ursäkta?
ja.. och ni ser ju hur ja ser ut?
öh ja.. tjock och inte så snygg.. ( ja de va hon som sa de .. )
sen så finns de såna som du i höljes.. säger hon.. som är snygga och smala.. de är väl klart man blir orolig över sin pojkvän?
men hallå! försökte försvara mig gång på gång att ja minsann har en egen pojkvän och är inte de minsta intresserad av hennes.. fan hade ju knappt prata me han under hela helgen.. störd säger ja bara !
men jag, kaxig som jag är.. mitt problem att jag är snygg och smal? mitt problem om din pojkvän skulle vela ha mig?
nej skulle inte tro de ... de gjorde henne inte gladare kan ja ju säga..
haha men sen gick vi och lämna henne där.. ska inte bråka ska inte bråka ska inte bråka.,.

hahaha.. ja jag har haft skit kul i helgen :)


lite bilder från helgen har ja iaf :)





thea vill aldrig va me på bild..

den där blonda bruden ;)

jimmy & pär

hahaha nice min pär!


haha

jens jagar bort all ohyra som kommer i närheten :P

frågan är.. vad gör jag för min? ;S


som ett barn :P



rydell & quick, jag säger bara underbart!











de enda jag är.. är en störning i huve.. de va ju nästan kul haha
hur ska man ta de? :P

Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: ja men det är ju de! :) hihi

jaha hihi :P kanske ska vila lite :)

jorå, jag mår jätte bra. varit tillsammans med pontus ett år idag :D

2009-07-06 @ 16:59:10
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: jennhy

sv; tack (aaaa)

2009-07-06 @ 18:38:22
URL: http://jennhys.blogg.se/
Postat av: Nadya

skulle du kunna spara en till mig tills den 20 nu e de ltie trögt i kassan???

2009-07-06 @ 19:21:40
URL: http://shoeaholice.blogg.se/
Postat av: nadya

Ja jag är säker på att jag vill ha den så japp..

2009-07-06 @ 19:42:33
URL: http://http//shoeaholice.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0