IBLAND

så undrar ja om ja gjorde helt och hållet fel från första början?
för de verkar nästan som de.. för alltid är de ja som blir anklagad för all jävla skit, spelar ingen roll om de är ja som gjort nåt, ja får skiten ändå i slutändan..
ibland känns allt RIKTIGT JÄVLA KASST ALLTSÅ !
och då menar ja på allvar.. känns som ja har kommit in i en sur mus mens period men så är icke fallet.. ja har redan haft mens för några veckor sen så de kan inte va pms.. ?
inte kan de va klimakteriet heller för de är ja nog för ung för.. va fan kan de då va? humörsvängningar så de heter duga känner ja att ja har.. sur på de mesta just nu..
kan bli sååå jävla irriterad när man försöker beklaga sig för vännerna.. nåt som gör mig riktigt irriterad är när man skickar jordens längsta sms och beklagar sig över allt som är fel och får OKEJ <3 tillbaka... va fan är de för jävla ord liksom? okeej och ett hjärta.. idioter..
minst lika irriterad blir ja när ja inte får svar alls.. åååh !!! :@

och den sämsta ursäkten ever när ja frågar om mina kompisar kanske vill komma och hälsa på, " men du bor så långt bort "
mm 10 min från bergvik och de är minst lika långt från mig till er som de är från er till mig.. tror ja?
förlåt mig för att ja ville flytta men så långt bort är de ju faktiskt inte.. tycker jag.. suck.. snart ger ja upp..


nån som känner för att hitta på nåt KUL eller har alla gått å blivit gamla och gråhåriga ?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0