jag känner mig lika död..

.. som michael jackson..

för de sägs ju att han lever ?



nåja.. kör en liten update på va som skjett de senaste dagarna.. min blogg har vart gaaanska död.. ja känner helt enkelt inte för att sitta här å skriva en massa när de är hur jäkla fint väder som helst.. då vill ja bara va ute å ta vara på tiden!
men ja..
helgen spenderades mestadels i båten faktiskt, hur mysigt som helst... på fredan åkte ja en sväng till vattnen och bada med vovven, ja JAG bada också.. sjukt haha..
han älskar vattnet gubben!






kvällen spenderade vi hos våra grannar i samma hus, grillade och drack gjorde vi, så gött så :D

på lördan så åkte vi som sagt ut med båten å va ute typ hela dan, så jävla härligt.. ja gjorde sallad som vi tog med så hitta vi en liten ö å satt där å åt och sen va vi mest ute å flöt runt, låg där i båten å fiska och sola å myste, gör härligt..
lördagen nästan likadan fast då tog vi med korv & bröd å grilla istället,..
så körde vi rätt på en sten med, mindre bra ;S
men båten klarade sig iaf.. motorn också.. tur va väl de..

fick inte lägga i båten på campingen heller, pga badgästerna eller nåt sånt,. så åkte runt istället och la i den på ett annat ställe.. och nu är de skit långt till bomstad och bresand.. de finaste badplatserna :( okej ja visste att segerstad va stort men inte SÅ stort haha.. men aja.. vi ska flytta båten i helgen om de blir fint väder...
har lite beslutsångest + vanlig ångest och lite annat vel om ja ska åka till höljes eller inte i helgen?!
haha jaja.. är iaf ledig på fredag så de ska bli gött..





jaja..

fan va på konsum häromdagen också och hämta paket.. trodde de va 2 st.. men de va sex stycken! skit stora och gör tunga, fick fan knappt plats i bilen med alla, hujedamej ;S
men iaf så nu så har man eget företag då :) de låter så himla bra tycker ja höhö...


de flyter på nu :)



snart har jag semester också men jag känner att de inte kommer bli mycket hel ledigt men men :P














och till denna frågan som många nu ställer.. är michael jackson verkligen död?

jag måste ju säga att detta chockade mig lite, när ja hörde han va död alltså.. och nu säger massa att han inte alls är död.. va fan..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0