JAG VET INTE...

.. vad jag ska göra?

jag är så himla rädd, arg, besviken, ledsen, glad, och massa massa annat.. besviken på mig själv för att jag vet mycket väl vad jag ska göra och inte göra.
arg på mig själv för att jag vet mycket väl att den enda jag sårar är mig själv. rädd för att jag inte vet hur morgondagen ser ut och glad ändå för att vissa saker är som det är..
men ändå tänker ja.. om ja ändå hade gjort annorlunda från första början så hade de aldrig vart såhär..
men om ja då aldeig hade gjort så från första början så hade jag  aldrig känt såhär. då kanske jag hade haft ett stort tomrum istället?
det är inte direkt min starka sida att tala om för folk hur jag egentligen känner. på msn eller sms kan ja säga precis vad som helst till folk.. men face to face är allting så jävla mycket svårare.. jag är så jävla feg, så förbannat jävla feg..
för vadå egentligen?
ja de vet ja inte själv.. feg för va du och alla andra skulle säga & tycka? feg för vad som skulle hända i framtiden kanske?
jag har haft så jävla många chanser nu men inte tagit en endaste..
jag har fått frågan så många gånger men alltid säger jag samma sak.. " men de vet du "
men nej hur fan ska nån kunna veta när de aldrig kommit från mig själv?
men du förstör mig och de vet du mycket väl..
















när fan ska du fatta? seriöst... ja orkar inte..


Wherever you go, whatever you do
I will be right here, waiting for you
Whatever it takes, or how my heart breaks
I will be right here waiting for you




Kommentarer
Postat av: jennhy

sv: dom flesta tycker det :)



jag var också så förut, jag vågade aldrig prata om känslor irl. jag vågade inte, det var pinsamt tyckte jag. och när någon mår dåligt så kommer dom alltid till mig, och på msn kommer jag på så snabbt vad jag ska skriva, och var rädd att jag inte gjorde det i verkligheten för jag vågade inte säga orden. men nu klarar jag det, och det var för att jag vann över min rädsla. du kan gärna adda min msn om du behöver någon att prata med, [email protected]

2009-07-12 @ 15:01:01
URL: http://jennhys.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0