KANSKE BORDE SOVA SNART?

känns nästan som fredag.. vet inte riktigt varför ja är uppe ens men sitter å pratar milla på msn och beklagar mig över allt haha.. :P
kolla igenom bilddagboken ja har.. japp.. fina bilder där.. mycket fylla mest hela tiden och massa annat ångest och dumheter.. men jaja, sånt är livet..



härligt, jag och emma, halloween typ 06 eller 07 ?

thea & jag, samma år nån gång, observera att ja har samma kläder på mig, lort gris är va ja är!





( lägg också märke till hornen som också är samma :P )




:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

du är gött sleten å alla vet det redan och du med ? dags att växa upp å din pittbull till kill som är så tuff å farlig be han svälja det lilla han har å göra upp å står för det han säger!

2009-07-18 @ 00:29:34
Postat av: Emma

Ahhhhhhhhh, shiiiiit. Hahahahaa. Ja, gammalt kort är det ialla fall, säkert 06. :P

2009-07-18 @ 17:07:25
URL: http://eembla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0