mjaaau

ja så va skjer nu då?

pratade för övrigt med sophia idag och de va typ tusen år sen ja gjorde de :O
fan måste börja se mina vänner oftare än med typ 6 års mellanrum.. inte bra inte bra. men förhoppningsvis så ses vi ju i helgen :)
allt är nästan styrt nu?




plus att ja har magkatarr.. då är de jävligt lämpligt bo ute i skogen och leva på alkohol och korv har ja hört.. MMMmm!!

men nu är fan klockan mycket och jag ska upp gööör tidigt imöööra! suuck aldrig får man vila..:D:D:D











Kommentarer
Postat av: Blatte Bellas Blogg

Du. Jag känner mig jätte jätte dum. Men går det så jag delar upp betalningen så jag betalar 200 först och sen 50 sen nästa vecka på fredag?



Jag är jätteledsen att jag kluddar till det. Jag vill jättegärna ha den, avser att betala, men det blev en spontan grillfest hos mig och jag måste bjuda på lite attiraljer som hör till fest med bål och lite sånt. Behöver verkligen den där extra hundralappen....... :(



Förlåt om det blev krångligt, men hoppas hoppas att det inte är så jätteakut för dig?



För om det är det så kan jag snöra åt mig ekonomiskt.....



Ska jag sätta in 200 kr imorgon och resten nästa vecka, går det bra? Det kan vara som en deposition, du kan skicka attiraljen nästa vecka så kan du vara säker!!!! :)



I vilket fall som så skickar jag ett mail nu! :)

Postat av: Blatte Bellas Blogg

Hmm... kom på jag sålde ett rouge för ett tag sen och inte fått betalt. Kanske kan utpressa kunder till höger och vänster. 'ha ha ha' nä ba skojar. Förlåt att jag är en krångeltant. Jag ska göra vad jag kan för att du ska ha dina pengar på måndag/tisdag!



Jag har skickat ett mail nu.............

2009-07-03 @ 01:10:46
URL: http://www.blattebella.se/
Postat av: Blatte Bellas Blogg

Gud vad inspirerande du har det med din blogg när du säljer Oriflame. Det verkar så enkelt ! Det är en riktigt schysst affärsidé! :) :) :) Jag funderar verkligen på att återgå till Oriflame.... det var ju roligt och man kan sälja mycket! :) DET är kul ! :D Har du sålt många aparater? :D

2009-07-03 @ 01:16:27
URL: http://www.blattebella.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0